h Dolar 34,8396 % 0.05
h Euro 36,7952 % 0.05
h Sterlin 44,3300 % -0.06
h Altın (Gr) 2.943,85 %0,05
h BIST100 10.081,00 %1,46
a
  • Vakit
  • Türkiye
  • Yüreğir Belediyesi, 205 bin 17 talebe hızlı yanıt veren çağrı merkezine sahip

Yüreğir Belediyesi, 205 bin 17 talebe hızlı yanıt veren çağrı merkezine sahip

Yüreğir Belediyesi, çağrı merkezi aracılığıyla vatandaşlara hızlı ve kaliteli hizmet sunma amacıyla çözüm üretiyor. Başkan Fatih Mehmet Kocaispir'in kurduğu çağrı merkezi, bugüne kadar toplam 205 bin 17 başvuruya cevap vererek vatandaşların taleplerini karşılıyor. Çağrı merkezine yapılan başvurular, ilgili birimlere yönlendirilerek sorunların çözülmesini sağlıyor. Halkın öneri, istek ve şikayetlerinin iletebildiği çağrı merkezi, iletişim noktasında önemli bir köprü görevi görüyor. Vatandaşlar, 444 80 44 numaralı telefondan çağrı merkezine ulaşabiliyorlar.

Yüreğir Belediyesi, hızlı ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla kurulan çağrı merkezi ile belediye ve vatandaşlar arasında çözüm odaklı bir köprü kuruyor. Şu ana kadar toplamda 205 bin 17 çağrıya yanıt veren çağrı merkezi, vatandaşların talep ve isteklerine cevap vererek problemlerin çözülmesine katkı sağlıyor.

Yüreğir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Kocaispir’in göreve gelmesiyle birlikte kurulan Yüreğir Belediyesi Çağrı Merkezi, bugüne kadar 205 bin 17 başvuru almayı başardı. Bu başvurular, çağrı merkezi çalışanları tarafından belediyenin ilgili birimlerine ve talebe bağlı olarak diğer kuruluşlara yönlendirilerek vatandaşların taleplerinin çözümü sağlanıyor.

Yüreğir Belediyesi çağrı merkezinin, halkın öneri, istek ve taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde cevap vermek için var olduğunu vurgulayan Kocaispir, “2019 yılında iletişim çağının bir gerekliliği olarak kurduğumuz çağrı merkezimiz, vatandaşlarımız ile belediyemiz arasında bir köprü görevi görüyor. Vatandaşlarımız sosyal medya veya telefon yoluyla çağrı merkezimize istek, öneri ve şikayetlerini iletebiliyorlar. Çağrı merkezi görevlilerimiz tarafından kaydedilen talepler hızla ilgili birimlere iletiliyor. Yetki alanımız dışındaki talepler ise ilgili kurumlara yönlendiriliyor. Taleplerin çözüme ulaştığı ve sonuçlandığı zaman vatandaşlarımız da bilgilendiriliyor” şeklinde konuştu.

Yüreğir Belediyesi Çağrı Merkezi’ne vatandaşlar, ‘444 80 44’ numaralı telefon üzerinden şikayet ve önerilerini iletebiliyorlar.

Bizz@kampüs, Ülker Çizi için 13. yılda fikirlerin yarışacağı platform

Sıradaki haber:

Bizz@kampüs, Ülker Çizi için 13. yılda fikirlerin yarışacağı platform

Çerezleri, yalnızca veri politikamızdaki hedeflere uygun ve mevzuata uygun bir şekilde kullanmaktayız. Daha fazla bilgi için lütfen veri politikamızı inceleyiniz.