Yüreğir Belediyesi, hızlı ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla kurulan çağrı merkezi ile belediye ve vatandaşlar arasında çözüm odaklı bir köprü kuruyor. Şu ana kadar toplamda 205 bin 17 çağrıya yanıt veren çağrı merkezi, vatandaşların talep ve isteklerine cevap vererek problemlerin çözülmesine katkı sağlıyor.
Yüreğir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Kocaispir’in göreve gelmesiyle birlikte kurulan Yüreğir Belediyesi Çağrı Merkezi, bugüne kadar 205 bin 17 başvuru almayı başardı. Bu başvurular, çağrı merkezi çalışanları tarafından belediyenin ilgili birimlerine ve talebe bağlı olarak diğer kuruluşlara yönlendirilerek vatandaşların taleplerinin çözümü sağlanıyor.
Yüreğir Belediyesi çağrı merkezinin, halkın öneri, istek ve taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde cevap vermek için var olduğunu vurgulayan Kocaispir, “2019 yılında iletişim çağının bir gerekliliği olarak kurduğumuz çağrı merkezimiz, vatandaşlarımız ile belediyemiz arasında bir köprü görevi görüyor. Vatandaşlarımız sosyal medya veya telefon yoluyla çağrı merkezimize istek, öneri ve şikayetlerini iletebiliyorlar. Çağrı merkezi görevlilerimiz tarafından kaydedilen talepler hızla ilgili birimlere iletiliyor. Yetki alanımız dışındaki talepler ise ilgili kurumlara yönlendiriliyor. Taleplerin çözüme ulaştığı ve sonuçlandığı zaman vatandaşlarımız da bilgilendiriliyor” şeklinde konuştu.
Yüreğir Belediyesi Çağrı Merkezi’ne vatandaşlar, ‘444 80 44’ numaralı telefon üzerinden şikayet ve önerilerini iletebiliyorlar.
Bizz@kampüs, Ülker Çizi için 13. yılda fikirlerin yarışacağı platform
Çerezleri, yalnızca veri politikamızdaki hedeflere uygun ve mevzuata uygun bir şekilde kullanmaktayız. Daha fazla bilgi için lütfen veri politikamızı inceleyiniz.