h Dolar 32,8248 % 0.04
h Euro 35,2439 % 0.04
h Sterlin 41,7711 % -0.2
h Altın (Gr) 2.451,13 %-1,53
h BIST100 10.771,36 %0,29
a
  • Vakit
  • Türkiye
  • Bizz@kampüs, Ülker Çizi için 13. yılda fikirlerin yarışacağı platform

Bizz@kampüs, Ülker Çizi için 13. yılda fikirlerin yarışacağı platform

Üniversite öğrencileri için düzenlenen 'bizz@kampüs' yarışmasında, bu yıl Ülker markası Çizi için fikirler geliştirilecek. Yarışmaya katılan takımlar arasından ilk 3'e girenlere 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj imkanı sunulacak. Başvurular 15 Ocak-16 Şubat tarihleri arasında www.bizzkampus.com/tr sitesinde yapılabilecek. Yarışma, öğrencilere pazarlama alanında deneyim kazanma imkanı sağlıyor. Ülker İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı, bizz@kampüs'ün gençlere inovatif pazarlama hikayelerini geliştirme fırsatı sunduğunu belirtti. Ülker CMO'su ise yarışmanın gençlere uçtan uca bir pazarlama deneyimi sağladığını ifade etti.

Ülker’in geleneksel lezzetlerinden olan “Çizi” için her yıl düzenlenen “bizz@kampüs” yarışması öğrencileri heyecanlandırıyor. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf öğrencileri ile yüksek lisans öğrencilerinin katılabildiği bu yarışmada, gençler Ülker’in ikonik markası için yenilikçi pazarlama stratejileri geliştirecekler. Başvurular 15 Ocak – 16 Şubat arasında yapılacak ve yarışmada dereceye giren takımlara toplamda 165 bin TL para ödülü ve uzun süreli staj imkanı sunulacak.

“bizz@kampüs” yarışması her yıl farklı bir Ülker markasıyla ilgili pazarlama projelerine odaklanıyor. Bu yıl Ülker Çizi için gerçekleşecek olan yarışmada, üniversite öğrencileri 2-3 kişilik takımlar halinde katılarak yenilikçi fikirlerini ortaya koyacaklar. Başvurular www.bizzkampus.com/tr adresinden yapılacak.

Yarışmada yer almak isteyen öğrenciler, pazarlama alanına ilgi duydukları ve profesyonel kariyerlerinde tecrübe edinmek istedikleri için bizz@kampüs’e başvurabilecekler. Yarışmayı kazanan takımlar önce 50 finalist arasına seçilecek ve ardından fikirlerini en dikkat çekici şekilde sunma ve ikna etme yeteneklerini sergileyecekler. Dereceye girenler ise 8-9 Mayıs 2024 tarihlerinde yapılacak final organizasyonunda belirlenecek. Birinci olan takıma 60 bin TL, ikinciye 55 bin TL ve üçüncüye 50 bin TL ödül verilecek. Ayrıca dereceye giren takımlar uzun dönem staj imkanına da sahip olacaklar.

Ülker İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, bizz@kampüs yarışmasının öğrencilere benzersiz bir deneyim alanı sağladığını belirtti. Her yıl binlerce öğrenciyi yenilikçi fikirleriyle buluşturan yarışmaya geçtiğimiz yıl 115 farklı üniversiteden ve 159 farklı bölümden başvuru yapılmıştı. Bu yıl da tüm adayları bizz@kampüs’e davet ettiklerini söyledi.

Ülker CMO’su Mustafa Kabakçı ise bizz@kampüs yarışmasının pazarlama alanında uzmanlaşmak isteyen gençlere büyük fırsatlar sunduğunu ifade etti. Gençlerin bu yarışma sayesinde pazarlama becerilerini geliştireceğini ve takım çalışmasının önemini bir laboratuvar ortamında keşfedeceklerini belirtti.

Havuzlu Park’ın yapımında hızlanma yaşanıyor.

Sıradaki haber:

Havuzlu Park’ın yapımında hızlanma yaşanıyor.

Çerezleri, yalnızca veri politikamızdaki hedeflere uygun ve mevzuata uygun bir şekilde kullanmaktayız. Daha fazla bilgi için lütfen veri politikamızı inceleyiniz.