h Dolar 34,1528 % -0.22
h Euro 37,4527 % -0.22
h Sterlin 44,8496 % 0.07
h Altın (Gr) 2.890,12 %0,72
h BIST100 8.964,10 %-1,84
a

Elektrik dağıtım şirketi ödül aldı

YEDAŞ, "6. CX Awards Müşteri Deneyimi Ödülleri"nde en iyi çalışan deneyimi kategorisinde dijital ekran projesiyle "Üretken Proje Ödülü"nü aldı. Ödülü kazanmalarının müşteri memnuniyetini artırmalarına katkı sağladığını söyleyen YEDAŞ Müşteri Deneyimi Müdürü Ali Tutcu, projenin müşteri ve çalışanları memnun ettiğini belirtti. Proje sayesinde müşteriler kayıt altına alınırken talep ve şikayetlerin kontrolü de kolaylaşıyor. YEDAŞ her zaman paydaşlarının faydasını gözetmeye devam edeceğini vurguladı.

Enerji şirketi YEDAŞ, “6. CX Awards Müşteri Deneyimi Ödülleri”nde en iyi çalışan deneyimi kategorisinde başarılı bir performans sergileyerek “Üretken Proje Ödülü” kazandı. Bankacılık, çağrı merkezi, sigortacılık, perakende ve enerji gibi çeşitli sektörlerden birçok firma arasında gerçekleşen yarışmada büyük bir rekabet yaşandı. En iyi çalışan deneyimi kategorisinde, Türkiye’nin önde gelen akademisyenleri tarafından yapılan değerlendirmelerde teknolojik kullanım, çalışan ve müşteri memnuniyetine etki gibi kriterler göz önünde bulunduruldu.

“Bilinçli olarak çalışan motivasyonunun müşteri memnuniyetine katkısının farkındayız”

YEDAŞ Müşteri Deneyimi Müdürü Ali Tutcu, ödülle ilgili yaptığı açıklamada, “Yeni yılda böyle bir ödüle sahip olmak gurur verici. Özellikle geçtiğimiz yılda, bu ödülü kazanan projemize büyük yatırımlar yaptık. Çalışan motivasyonunu ne kadar artırırsak, müşteri memnuniyetini de o kadar artıracağımızın bilincindeyiz. Teknolojimiz, sadece çalışanlarımızın görevlerini kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda müşteri memnuniyetine de katkı sağlıyor. Projemiz sayesinde müşterilerimizle iletişim halinde olduğumuz sürece, taleplerini ve şikayetlerini tek bir platformda kontrol edebiliyoruz. Müşteri bilgilerini sisteme kaydetmek, tüm görüşmeleri kayıt altında tutmak, iletişim kanallarını bütünsel bir şekilde yönetmek, müşteri temsilcisiyle bağlantı sürelerini kısaltmak ve hatalı işlem riskini en aza indirmek gibi birçok avantaj da projemizin getirileri arasında yer alıyor. Biz YEDAŞ olarak her zaman paydaşlarımızın yararını gözetmeye devam edeceğiz” dedi.

DAP, hayvancılığı geliştirme ve destekleme hedefinde ilerliyor

Sıradaki haber:

DAP, hayvancılığı geliştirme ve destekleme hedefinde ilerliyor

Çerezleri, yalnızca veri politikamızdaki hedeflere uygun ve mevzuata uygun bir şekilde kullanmaktayız. Daha fazla bilgi için lütfen veri politikamızı inceleyiniz.